آزمایشگاه انلاین

کانفیگ سرور - آزمایشگاه انلاین | سرور مجازی | سرور اختصاصی

چگونه برای امنیت بیشتر پورت ssh را در لینوکس تغییر دهیم؟
چگونه برای امنیت بیشتر پورت ssh را در لینوکس تغییر دهیم؟
نحوه تغییر رمز ویندوز سرور ۲۰۰۸
نحوه تغییر رمز ویندوز سرور ۲۰۰۸
نحوه تغییر رمز ویندوز سرور ۲۰۰۳
نحوه تغییر رمز ویندوز سرور ۲۰۰۳
آموزش نصب MongoDB در سرور لینوکس CentOS
آموزش نصب MongoDB در سرور لینوکس CentOS
آموزش نصب ssl در سی پنل
آموزش نصب ssl در سی پنل
آموزش نصب Webmin در سرور لینوکس
آموزش نصب Webmin در سرور لینوکس
محدود کردن سرعت دانلود هر کانکشن در nginx به کمک limit_rate
محدود کردن سرعت دانلود هر کانکشن در nginx به کمک limit_rate
DameWare Central Server 12.0.2
DameWare Central Server 12.0.2
افر ویژه تعداد محدود سرور مجازی المان
افر ویژه تعداد محدود سرور مجازی المان
تغییر آی پی در cpanel/whm
تغییر آی پی در cpanel/whm
مقایسه عجیب وب سرور Litespeed با آپاچی و Nginx
مقایسه عجیب وب سرور Litespeed با آپاچی و Nginx
محدود کردن تعداد کانکشن ها و سرعت دانلود آپاچی
محدود کردن تعداد کانکشن ها و سرعت دانلود آپاچی

خرید هاست با قیمت مناسب

خرید هاست با قیمت مناسب

هاست اشتراکی | هاست پربازدید | سرور مجازی المان | سرور مجازی فرانسه | سرور مجازی | هایپر سرور | سرور اختصاصی | سرور | سرور از 12 لوکیشن | سی پنل | دایرکت sll

کانفیگ سرور

کانفیگ سرور های لینوکس یونیکس : سرور به سیستمی متشکل از سخت افزار (کامپیوتر) و نرم افزار نصب شده بر روی آن‌ (معمولا سیستم عامل سرور) اطلاق میشود که وظیفه آن پاسخ به درخواست های ارسال شده توسط کاربران از طریق شبکه است . با توجه به زمینه کاری ما منظور از شبکه در اینجا بیشتر شبکه جهانی وب یا اینترنت است . ارائه خدمات پشتیبانی ، پیکر بندی و کانفیگ سرور در واقع اصلی ترین هدف ایجاد این وب سایت بوده و خواهد بود. در صورتی که کانفیگ سرور به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود، علاوه بر افزایش چشم گیر سرعت لود صفحات وب، با کاهش لود سرور مواجه خواهید شد که این به معنای صرفه جویی در هزینه و در نتیجه سود بیشتر در کسب و کار آنلاین شما خواهد شود. علاوه بر این، آپتایم بالا و کسب اطمینان مشتریان و همچنین موتور جستجوی گوگل از دیگر مزایای کانفیگ سرور به صورت حرفه ای است.

امروزه با پیشرفت چشم گیر اینترنت و همه گیر شدن استفاده از آن ، سرور ها نقشی اساسی و مهم در زندگی انسان ها بر عهده دارند . در دنیای هاستینگ و میزبانی وب سایت ، سرور تعیین کننده ترین وسیله برای بر قراری ارتباطی پویا و سریع بین کاربر و وب سایت های اینترنتی به شمار می آید . اهمیت اینترنت در زندگی روز مره خود گویای اهمیت نیاز به کانفیگ سرور و پیکرندی صحیح حرفه ای آن است . کانفیگ قوی تر و حرفه ای  تر  بازدهی سرور های شما را با کمترین هزینه دو چندان میسازد . قوی ترین سرور ها نیز در صورت کانفیگ غلط بازدهی بالایی نخواهند داشت . کانفیگ حرفه ای سرور به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به ارتقاء سخت افزاری سرور ها تعداد سایت های بیشتری را میزبانی کنید . فارغ از نوع فعالیتی که به صورت آنلاین ارائه میکنید و هزینه ای که برای خرید و اجاره سرور های مجازی یا اختصاصی، ابری یا حتی سرور های هایبریدی گران قیمت میپردازید، باز هم کانفیگ سرور سبب افزایش بازدهی و موفقیت در بیزنس آنلاین شما خواهد بود. کانفیگ حرفه ای تر به معنای سرعت بیشتر و سرویس دهی بهتر به کاربران سایت شماست.

کانفیگ سرور های هاستینگ و میزبانی وب اشتراکی

ارائه و فروش هاست اشتراکی به مشتریان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچکترین اشتباهی منجر به از بین رفتن اعتبار و در نتیجه از دست دادن مشتریان شما خواهد شد. داون تایم و قطعی های هر چند کوتاه، سرعت پایین لود شدن صفحات وب، هک شدن های پیاپی و امنیت پایین سرور و مواردی از این قبیل برای هیچ کدام از مشتریان شما قابل تحمل نبوده و نخواهد بود. اگر قصد موفقیت در هاستینگ را دارید، تنها راه حل شما استفاده از خدمات کانفیگ سرور و مشاوره با افراد مجرب و با تجربه در این زمینه است. اگر تصور میکنید که با نصب یک سی پنل یا دایرکت ادمین همه چیز تمام است و سرور شما توان میزانی سایت های پر ترافیک و سنگین را دارد اشتباه بزرگی مرتکب شده اید!توجه داشته باشید که بسیاری از هاستینگ ها و شرکت های معتبر و معروف میزبانی وب ایران از مشتریان ثابت خدمات کانفیگ سرور کامپایلر هستند.

کانفیگ سرور های مجازی یا اختصاصی شخصی

اگر برای وب سایت های شخصی خودتان سرور مجازی یا اختصاصی خریداری کرده اید، باز هم نیاز به استفاده از خدمات مدیریت و کانفیگ سرور خواهید داشت. حتی معروف ترین و قوی ترین کنترل پنل های هاستینگ نیز کلیه سرویس ها و برنامه های مورد نیاز وب هاستینگ را با تنظیمات پیش فرض بر روی سرور شما نصب خواهند کرد و این در حالیست که علاوه بر کرنل و لینوکس ، تک تک سرویس ها مانند PHP ، وب سرور، پایگاه داده، DNS، برنامه های Mail Server و … به صورت جداگانه و تخصصی نیاز به کانفیگ و پیکربندی خواهند داشت. هیچ کنترل پنل هاستینگی در دنیا وجود ندارد که امنیت و Performance را به صورت همزمان و پیش فرض و تنها با یک فایل اینستالر BASH روی سرور شما نصب کند. از طرفی هیچ کانفیگ ثابتی نیز وجود ندارد و هر سرور با توجه به نوع اسکریپت ها، ساختار دیتابیس ها و حجم ترافیک نیاز به کانفیگی مخصوص به خود خواهد داشت.

اشتراک در شبکه اجتماعی

بیوگرافی نویسنده salarkhairkhah

مشاهده تمامی 53 پست

مطالب مشابه با این مطلب

    برچسب ها

    ارسال دیدگاه جدید

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.